Inloggning

Bianchi-Cup  Maasto Kilpailu

SARJAT/KIERROKSET/STARTTI /HINTA

TULOKSET 2014        TULOKSET 2015

Porvoo Joonaanmäki.  16.8.2016 .

Bianchi-cup Kalenteri ja säännöt

Akilleen maastopyöräryhmä

Akilleen maastopyöräryhmä jatkaa harjoittelua jälleen XXXXXXXX alkaen – Uudetkin tervetulleita

Akilles jatkaa jälleen toukokuun 4. päivä 2015 lapsille suunnatun maastopyöräilyn harjoitusryhmän, jonka tarkoituksena on opastaa lapsia ja nuoria maastopyöräilyn monipuolisiin taitoihin. Tavoitteena tarjota hauskoja hetkiä maastopyöräilyn parissa. Mukaan maastopyöräilyn harjoitusryhmään voi tulla poika tai tyttö, joka on käynyt Akilleen Fillarikoulun tai vastaavan kurssin tai omaa aiempaa maastopyöräilykokemusta. Harjoitusryhmään osallistumisella ei ole erillistä osallistumismaksua, mutta mukaan tuleminen edellyttää Akilleen Pyöräilyjaoston jäseneksi liittymistä

Tavoitteena on harjoitella ja kehittää maastopyörän hallintaa ja oppia maastopyöräilyn perusasioita. Opetellaan ajamaan erilaisissa maastotyypeissä ja opiskellaan eri tilanteisiin liittyviä niksejä. Huomiota kiinnitetään myös tekniikkaan.

Mukaantulon edellytyksenä on mikä tahansa normaalikunnossa oleva maastopyörä. Kypärä on pakollinen, ajolaseja tai muita suojalaseja suositellaan varusteeksi, myös juomapullo olisi hyvä olla mukana,. Oma vakuutus on oltava kunnossa.

Harjoitusryhmä käynnistyy 4.5. klo 18.45.  Kokoontuminen Näsin S-Marketin vieressä metsän reunassa olevalla hiekkaparkkialueella. Ilmoittautuminen 2.5.2014 mennessä sähköpostilla vetäjänä toimivalle Niko Laurilalle, nikolaurilamtb@gmail.com , p. 0400 718 125. Ilmoittautumisen yhteydessä tarvitaan osallistujan tiedot,sekä vanhemman sähköpost ja puhelinnumero.Lisätietoja vetäjältä tai Akilleen pyöräilyjaoston webbisivuilta, http://akillescycle.foreningar.idrott.webbhuset.fi.

Artikkeli PDF:ä

Lähdöt:

Junnut 18:30 , Yleinen 19:00

Osoite Joonaksentie 2 Porvoo KARTTA

"Partsin" video radasta:YouTube

Mikko Koivulan..............: Kuvat

Kartat.

Kartta    (Junnujen rata hiukan muuttunut).

Junnujen Rata (Google Maps)

Aikuisten Rata (Google Maps)